Comviq Sommar :D

Bodil tipsade mig om den kampanjen :D ,  Man får ringa till alla i sverige för
0kr i minuten :O , hur bra är inte det ? :) Allt du behöver göra är att messa texten ''Comviq Sommar'' till 71 650.
Men man måste ha tankat dom senaste 30 dagarna.
ps. Detta är för comviq. ;o

Tjobre (haha wtf ?). Iallafall idag ska nog jag och Josefin vara med Bodil (?) och käka lite b&j.
Jag vill bada men det blir inget bra väder.. ):
Men nästa vecka tror jag att det blir det. Fall det inte blir det , då blir jag arg&ledsen.
Jag och Jossan lanade spel igår .. vi hade grymt tråkigt , men det är faktiskt roliga spel.
Mobba inte mig :D.
Aja , ses ^^

Kommentarer
Postat av: MICHAELA D

Svar: Kommer i nästa inlägg:)

2011-06-15 @ 15:35:50
URL: http://michaelaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0