Awesome väder

Hej :D , omg .. så fint väder det är i dag :D , jag och josse kollade
på vädret i går eller typ vid 01.30.. vi ba :
Det är sol i morgon. Va nej det är idag nej imorgon sen hållde vi på så
i kanske två minuter till. Snacka om retards HAHAH.
Aja .. jag tror att jag och Josefin ska bada idag :). Vi har längtat efter
detta fina vädret ;D. Usch, nu på fb så äre typ en random kille som har
kommenterat mitt logginlägg som jag skrev på min väns logg. Han är
wierd , just saying..
Iallafall. Ses :D
En bild från när vi var i Borlånge.

Kommentarer
Postat av: jossan

xD nej joo nej men imon är det regn nej idag är det sol men ja imon är det regn xD

2011-06-16 @ 12:16:07
URL: http://iloooveyoou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0