hej :)

hejsan. just nu är jag med bodil. hennes hamster dog :( .. R.I.P 101008 asså stackars.. D: , men iaf.. jag och bodil ska hitta en plats där vi kan begrava hennes. och sen så ska hon hänga med mig och köpa en present till ebba ^^ , ska inte säga vad jga ska köpa till henne. för jag tror att hon följer min blogg :D . men liksom jag kanske inte vet vad jag ska köpa? .. vem vet? .. hahah , jag vet! :D , jag vet inte vad jag ska köpa .. T_T , det blir kanske något från afrodite :):) idrott idag vad as kul. gula laget ägde sönder. ^^ ( liksom jag ) :D hahaha, ego där elr? ;) , näe skoja bara. hmm.. långt inlägg HAHAHA , nu sitter bodil och gnäller att jag ska komma på någon låt .. HAHAHAH . men iaf. hejdå ♥ :D
                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0