dagen har spenderats med..

.. nina , cornelia , emelie och kekke ^^
haha , vi stack och köpte lite godis medans emelie var på sin
oboe (stav) erm . sen stack vi hem till emelie. sen skulle
cornelia gå och hämta sin hund hos sin farmor. hon skulle
lämna dumle hemma också. kekke och nina hängde med
henne^^ . jag och emelie gick hem till mig
och åt lite b&j's .. sen körde vi kort :D
sen kom kekke , nina och corre hem till mig så
vi körde blindbock. vi ringde andra men dom
svarade inte , hihi ^^ .. sen så va cornelia tvungen och
gå på sin tennis ^^ och då så körde vi KOTTE :D de va kul.
vi körde typ 4 rundor HAHHA, var tvungen och äta så
dom körde sanning eller konka. sen när jag var klar så körde vi ju
sanning elr konka ^^.. sen så var emme tvungen och gå..
OCH DÅ SÅ BÖRJADE KEKKE JAGA MIG OCH NINA!
HAHAH , vi blev nästan '' våldtagna '' HAHAHA wtf.
jag och nina sprang in till källaren. sen skulle vi ut. NI SKULLE
HA SETT OSS , FAN VA VI VAR FÖRSIKTIGA. men iaf ..
han hade stuckit HAHAH , fan va dissade vi blev :(
sen så stack jag och nina hem till mig och
tittade på simpsons , sen skulle hon hem :D och
då gjorde jag typ halva matteläxan. efter det så duschade jag
och snart ska jag göra fruktsallad.. tihih :D
förlåt mig för en sån lång text HAHA.. :c

Kommentarer
Postat av: Emme

Vi hade super kul hahahah

2010-11-16 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0