Vår

:DDD, Skit gött ju! :D Det var ju typ 10 + grader ! Grymt skönt eller vad? :D
Sitter här och gör inget. Eller jo , lyssnar på musik! :). Är det bara jag som tycker att veckorna gå grymt snabbt ?!. Det känns som det typ har gått 2 dagar på en vecka ba. xDD . Lisa är i Göteborg.. -.- Hon har systemkamera :( wää.. saknar den! Haha. Men jag har fortfarande bilder kvar ! :).
I morgon vet jag inte vad jag ska göra.. Vara med någon kompis kanske ? xD
Aja .. nu får ni lite bilder här ! :D
ahahha , euuw .. ser äckligt ut , men det var det inte ! :D
Mina älskade hörlurar ♥
Ebbas katt Smulan ! :D
Det får räcka!
Hejdå alla bloggläsare! :d

Kommentarer
Postat av: jag

duuu, jag saknar dej din lilla creeeepy människa! vi får ta o va snart tycker jaaaag!

2011-03-24 @ 15:53:40
URL: http://iison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0