Sanctum.

KommentarTid
Anonym om Klar:
kaaaaaaaaaxigt att göra en ny header som inte jag är med på :(((((((((((((((((
IP:
19 Mars, 18:42
Haha , eggddd! :D

Idag har min dag varit tråkig. Har inte gjort något speciellt. Jag , lisa och haris tittade på en film som hette Sanctum. Tror att ni har hört talas om den. Den var jätte bra! ;d Orkar inte berätta om vad den handlar om. xD Hmm..
dålig uppdatering . Men som sagt, ska ju göra ett inlägg per dag typ. Kanske 3 fall jag har blogglust. Men iallafall , här får ni typ några bilder som jag och bodil tog för några dagar sedan..
Nikon vs Canon. HEHEHEHEHEH
Alla dessa bilder är tagna av bodil :D
Aja, HEJDÅÅ!! :D

Kommentarer
Postat av: ANONYM. schhhhhhhh

beeeeeetch ;) cANON SKA DET VARA HÄR!

2011-03-20 @ 08:42:11
Postat av: Anonym

jag blev faktiskt ledsen

2011-03-20 @ 16:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0