» starbucks ♥

tittar på Jims värld nu. :) kulkul.  har bara tränat på mina glosor två gånger :o. och det var i skolan.. HAAHAHAH. aja .. vi har glosförhör i morgon )x. idag så hängde jag med Evelina för att ta hål i örat :). Dom hade tagit lunch när vi kom dit. -.- . Dom öppnade vid 2. Så vi gick till Netto och köpte X ray. gott :D . Sen gick vi till skolan igen. Ingen var typ där. )x. Synd där. Hahah. Men sen så stack vi till Drop In. Evelina vågade inte ta hål HAHAH. Fast hon gjorde det ändå. Hon ''knäckte'' min hand )x HAHAHA. Och efter hon hade tagit hål så sa hon '' det gjorde faktiskt inte ont''  xD . Men iallafall, tror att jag ska göra en ny design nu. :O Ses :) ♥
hihih bild :D
fin va ? :) bilden är tagen av Mary alltså min kusin :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0