Dag 5 , Dag 6 , Dag 7

Dag 05 - En person som betyder mycket för mig
Alla.
Dag 06 - Mina bästa vänner
Alla mina vänner är mina bästa vänner. :D Men den som jag har varit bästis med längst är Ebba. :)
Dag 07 - Tio sanningar om mig
1. Jag älskar Ben & Jerry's.
2. Jag suger på vietnamesiska.
3. Mina föräldrar är skilda.
4. Jag älskar R&B.
5. Jag är as kort.
6. Jag älskar chilli chips.
7. Jag älskar baasket !
8. När jag badar så får jag kallsup ( sväljer massa av vatten.. )
9. Min normala hårväxt är svart.
10. Jag älskar Netto.

5e bilden: En gammal bild på dig själv.

Ojoj.
6e bilden: En bild på dig och en vän du inte varit med på länge.

Fia.
7e bilden: En bild som du aldrig lagt upp.

HAHAHAHAHAHAH

Kommentarer
Postat av: fiaaaaaaaaaa ;)

hhahha hitta din blogg på facebook.

jätte fin blogg haru!

hhhaha typ världens fulaste bild på mig...



kanske kan höras på sommarn när jag hälsar på min kusin ?

kramar från fia ;)

2011-05-23 @ 20:18:14
URL: http://fajjapajja.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0