NEEJ!!

FYYFAN
gud vad jag hatar utvecklingsamtal.. :(
nu ska jag visa varför jag hatar utvecklingsamtal..
  • Man får säkert skäll.
  • '' Våra mål'' dom kommer typ förhöra oss?
  • Man får säkert skäll bara för att man ''ALDRIG'' rättar sin mattebok?
jag tror det var alla. men iaf .. jag vill inte gååå! som tur ska Bodil gå före
mig (a) men det hjälper ändå inte :s.. och det är ju as kallt ute.. :(
dom har typ inte sett mig när jag har haft tuggumin i munnen :D som
tur är att jag gömmer tuggumit när jag typ pratar med dom
eller så pratar jag inte med dom.. (;
okej , det var klart med det då..

IAF! fall du länkar mig, så länkar jag dig! ^^
kommentera ifall du har länkat mig.. :)

Kommentarer
Postat av: en rändom tjäj :) som heter inte bodil ;]

kolla min blogg åsa :)

2010-11-11 @ 20:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0