nyår.

klockan 12 så sprängs det. I 2010 har jag haft så jävla roliga minnen! Ibland har jag haft sorliga minnen, dåliga minnen. Men det gör inget. Har ändå haft skit kul! T.ex , jag och bodil åkte till liseberg. (Med Weland :D) , jag , susanna, evelina , moa och ebba bakade våfflor.. Eller ebba. hon gjorde dem . vi andra dansade till evelinas låtar på hennes mobil HAHAH. det var as kult! På sommaren hade jag kul med josefin och bodil! :D vi badade typ hela tiden ;) Och ni ska se min rygg.. Jag hade typ inte solat något utan bara badat... konstigt eller hur ? Själv har jag skit dåligt minne. Försöker komma på roliga saker som jag & mina vänner har gjort. :) Jo , nu kom jag på! Det var en gång när typ jag och mina vänner. Vi gick till ett område och va där och pratade då. Sen så kommer det en kärring (stavning) (som äger området) hon kommer där skrikande och hon springer. Jag svär hon var tjock. hon springer jävligt snabbt säger jag ba! Hon skrek på oss t.ex ''VAFAN GÖR NI HÄR ?!!?!?!?!'' typ så. AHHAHAH. A, och då så sprang vi som i helvete. Alla ba ; HAHAH . vi går tillbaka. AHAH och så gick vi tillbaka och gungade. Sen kom hon där springade igen! HAHAHAH . Sen så bestämde vi oss att vi inte skulle gå tillbaka. HAHA. Plus,  det var några som hade cyklar så det var svårt för dom. HHAHA. Oj då.. långt inlägg. Men det är en sak som jag inte har hunnit och göra.. VARA MED LINA! Eller jo. Vinter till Sommaren. Men när hon skulle börja hos Nordinskolan. Då har jag inte hunnit och va med henne :( Måste vara med henne när jag kommer hem till Sverige :) HÖR DU DE LINA?!?!?! VI MÅSTE VA NÄR JAG KOMMER HEM TILL SVERIGE!
JAG HOPPAS ATT NI FÅR ETT BRA ÅR !
GOTT NYTT ÅR , önskar Åsa Truong Thi Hien ♥
HAPPY NEW YEAR! :33
SES ♥

där får ni en liten bild :)

Kommentarer
Postat av: lajna

JAA VI MÅSTTTE VVVAAAAAA !!! och vi kommer säkert va mer sen när du kommer te nordin i hööösttt ;))<3<3

2011-01-01 @ 12:38:42
Postat av: Bodil

2011-01-01 @ 17:53:05
URL: http://bodilleee.tk/
Postat av: Bodil

det finns inget ord som heter ''kult'' ;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD HAHAHHAHAHA

2011-01-01 @ 17:53:56
URL: http://bodilleee.tk/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0