laddar ner :d

ja , just nu laddar jag ner massa saker till photohop! .. måste lära mig mycket mer om photoshop. jag är helt noob :s haha. ifall ni vill ha en header så är det bara kommentera eller skicka ett mail till min hotmail ;
[email protected] för att jag ska göra en header så måste ni skriva det i brevet. t.ex
  • Tema
  • namn osv. t.ex fall du vill ha med www.tillexempel.blogg.se/bloggplatsen.se?
  • bilder.
  • färger
det var allt! snart ska jag äta och typ efter det så ska jag göra min svenska läxa :D ses ♥

Kommentarer
Postat av: Mortenlive

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-03-30 @ 10:57:15
URL: http://mortenlive.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0