Gossip Girl

KommentarTid
MALIN om klar!:
kan du göra ny heder och disingn?:P

12 December, 13:37

ja malin det kan jag :D , jag skriver till dig när du ha loggat in på msn ♥
______________________________________________________
Från och med nu ska jag börja och skriva med stor bokstav  :D Ska försöka iallafall. :] Ska typ söka genom Google efter tutorials.. Imorgon ska jag vakna kvart över sex :) Jag längtar till vi ska lussa. Tycker det är ganska kul.. :X Hehe. Men tjugo över 8 går jag till stenen och möter Malin , Julia , Corre och Cornelias mamma. Haha . Hon ska typ skjutsa oss :)) Just nu kollar jag på Gossip Girl hihih. Men aah. :)
Ses ♥
Bild från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0