ebba , susanna , moa & evelina ♥

heej! idag i skolan åkte vi pulka i sjöbacken. fan as jobbigt och
gå upp HAHA. men as kul och åka ner :33. aa efter skolan så skulle ebba gå
på sin piano så då gick jag , moa , evelina och susanna till moa. sen
så gick vi hem till ebba (såklart va hon hemma) och gjorde våfflor.
till våfflorna hade vi socker , grädde och jordgubbar. :D jag åt 5 stycken typ ;)
efter det så drack vi te (a) det var gott. sen pratade vi lite. hhihi. sen så skulle alla typ hem.
då så stack jag också hem, och nu så sitter jag vid datan och lyssnar på musik >:3
heej! idag i skolan åkte vi pulka i sjöbacken. fan as jobbigt och
gå upp HAHA. men as kul och åka ner :33. aa efter skolan så skulle ebba gå
på sin piano så då gick jag , moa , evelina och susanna till moa. sen
så gick vi hem till ebba (såklart va hon hemma) och gjorde våfflor.
till våfflorna hade vi socker , grädde och jordgubbar. :D jag åt 5 stycken typ ;)
efter det så drack vi te (a) det var gott. sen pratade vi lite. hhihi. sen så skulle alla typ hem.
då så stack jag också hem, och nu så sitter jag vid datan och lyssnar på musik >:3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0